Předmět Psychologie reklamy (UBK / TV079)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UBK / TV079 - Psychologie reklamy, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Základním východiskem je poukázat na možnosti využití poznatků z oboru psychologie při koncipování reklamy. Prostřednictvím obeznámení se s relevantními případovými studiemi z domácí i zahraniční provenience předmět demonstruje, jak zefektivnit jeden z nástrojů marketingové komunikace zaměřený na vybranou cílovou skupinu. Provedením praktických cvičení spočívajících v analýze printových i audiovizuálních reklamních komunikátů v intencích základních psychologických teorií reflektuje opodstatněnost implikace psychologie do oblasti reklamy.
Získané způsobilosti
Student se bude teoreticky a prakticky orientovat v disciplíně dle formulovaného cíle výuky.
Literatura
KERN, H. ? METH, CH. ? NOLZ, H. - PETER, M. ? WINTERSPERGER, R. Přehled psychologie. Praha: Portal, 2004. HRADISKÁ, E. - LETOVANCOVÁ, E. Psychológia marketingovej komunikácie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2005. DOLINSKI, D. Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne, 2003. VYSEKALOVÁ, J. ? KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2007. PROCHASKA, J. O. - NORCROSS, J. C. Psychoterapeutické systémy ? pruřez teoriemi. Praha: Grada, 1999. VYSEKALOVÁ, J. ? MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. MONZEL, M. 99 tipů pro úspěšnější reklamu. Praha: Grada, 2009.
Požadavky
Seminární práce v rozmezí 5 stran textu, obsahující analýzu vybraného reklamního komunikátu prostřednictvím psychologické teorie.
Garant
Mgr. Monika HORSÁKOVÁ