Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Analýza cizojazyčné učebnice (UCJ / AP050)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UCJ / AP050 - Analýza cizojazyčné učebnice, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Sylaby:1. How necessary is a coursebook?2. Students, teachers, and textbooks3. How to use textbooks4. The four skills in coursebooks5. Listening skills6. Speaking skills7. Reading skills - elementary level8. Reading skills - intermediate to advanced levels9. Writing skills - elementary level10. Writing skills - intermediate to advanced11. The teacher's books12. Choosing and evaluating textbooks

Literatura

Brumfit, Ch. and Roberts, J.T.:. A Short Introduction to Language and Language Teaching with a Comprehensive. Kramsch, C.:. Context and Culture in Language Teaching, Oxford University Press, 1993. Tomalln, B. a Stempleski, S.:. Cultural Awareness, Oxford University Press, 1993. Hrehovčik, T a Uberman, A.:. English Language Teaching Methodology, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. Hrehovčik, T.:. Evaluation of Foreign Language Textbooks, Prešov, 2003. Harmer, J.:. How To Teach English, Longman, 1998. Cunningsworth, A.:. Choosing Your Coursebook, Heinemann Publishers Ltd, 1995. Scrivener, J.:. Learning Teaching, Heinemann ELT, 1994. Anderson, A. a Lynch, T.:. Listening, Oxford University Press, 1988. Duff, A. a Maley, A.:. Literature, Oxford University Press, 1990. Grant, N.:. Making the Most of Your Textbook, Longman, 1987. Fried-Booth, D.L.:. Project Work, Oxford University Press, 1986. Harmer, J.:. Teaching and Learning Grammar, Longman Group UK Ltd, 1987.

Požadavky

Individuální práce bude zpracována formou portfolia, kde budou studenti zaznamenávat jednak své komentáře a dotazy a také zpracované úkoly týkající se hodnocení cvičení a učebnic.

Garant

Mgr. Lenka JAŠKOVÁ