Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Testování ve výuce cizích jazyků (UCJ / NP045)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UCJ / NP045 - Testování ve výuce cizích jazyků, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Funktion und Stellenwert von Testen und Prüfungen2. Typen von Beurteilung und Bewertung3. Güterkriterien für Tests und Prüfungen4. Typologie von Testaufgaben5. Unterrichtsziele und Testinhalte6. Überprüfen des Lesevesrtehens7. Überprüfen des Hörvesrtehens8. Test zur Fertigkeit Schreiben9. Test zur Fertigkeit Sprechen10. Test, die Fertigkeiten kombinieren11. Test zu Wortschatz und Grammatik12. Bewertung des Schreibens und des Sprechens

Literatura

Das Zertifikat Deutsch als Fremdsprache. München: Goethe Institut, 1995. Chráska, M. Didaktické testy: příručka pro učitele a studenty učitelství. Brno: Paido, 1999. Schmidt, R.: Tests und Prüfungen. In: Henrici, G.:. Einführung in die Didaktik des Unterrichts. Průcha, J. Pedagogická evaluace. Brno: Centrum pro další vzdělávání Masarykovy univerzity, 1996. Bolton, S. Probleme der Leistungsmessung. Lernfortschrittests in der Grundstufe. Berlin, München: Langenscheidt, 1996. Glaboniat, M. / Müller, M. / Schmitz, H. / Rusch, P. / Wertenschlag, L. Profile Deutsch. Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen. Berlin, München: Langenscheidt, 1996. Společný evropský referenční rámec pro jazyky. Jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme. Olomouc: Univerzita Palackého, 2002. Albers, H-G. / Bolton, S. Testen und Prüfen in der Grundstufe. Einstufungstest und Sprachstandsprüfungen. Berlin, München: Langenscheidt, 1995. Chráska, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palckého, 1998.

Požadavky

Vypracování vlastního testu pro hodnocení jazykové úrovně podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, včetně jeho hodnoceníNávod na individuální studium poskytne distanční opora k tomuto předmětu, obsahující konkrétní úkoly pro samostatnou práci včetně kontrolních otázek a odkazy na doporučenou studijní literaturu. Studenti vypracují testovou baterii pro hodnocení jazykové úrovně. Ústní zkouška ověřuje znalost teorie podle zadání katalogu otázek.

Garant

Mgr. Jana NÁLEPOVÁ, Ph.D.