Předmět Sociální interak. ve výuce cizích jazyků (UCJ / NP047)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UCJ / NP047 - Sociální interak. ve výuce cizích jazyků, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Historische Perspektive des Fremdsprachenunterrichts2. Die Sensibilisierung für Gruppenarbeit3. Definitionen von `Gruppe`4. Der Wechsel von sozialen Organisationsformen im Fremdsprachenunterricht5. Die Einführung von Gruppenarbeit6. Phasen der Gruppenarbeit7. Innere Differenzierung in Gruppenarbeit8. Offener Unterricht9. Gruppenpuzzle10. Stationenlernen11. Freiarbeit12. Projektunterricht
Literatura
Bimmel, P./Kast, B./Neuner,G. Deutschunterricht planen. Berlin, München: Langenscheidt, 1998. Henrici, G./ Riemer, C. Einführung in die Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache. Hohengehren: Schneider Verlag, 1994. Apeltauer, E. Grundlagen des Erst- und Fremdsprachenerwerbs. Berlin, München: Langenscheidt, 1995. Schwerdtfeger, I. C. Gruppenarbeit und innere Differenzierung. Berlin, München: Langenscheidt, 2001. Bausch, K.-R./Krumm, H.-J. Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen, Basel:Francke Verlag, 1995. Mareš, J., Křivohlavý, J. Komunikace ve škole. Brno: Centrum dalšího vzdělávání učitelů Masarykovy univerzity, 1995. Bimmel, P./Rampillon. Lernerautonomie und Lernstrategien. Berlin, München: Langenscheidt, 2000.
Požadavky
Prezentace vybrané techniky učení nebo metody s dodržením didaktických zásad Návod na individuální studium poskytne distanční opora k tomuto předmětu, obsahující konkrétní úkoly pro samostatnou práci včetně kontrolních otázek a dále odkazy na doporučenou studijní literaturu. Studenti vypracují písemnou přípravu s využitím zvolené techniky nebo vyučovací metody. Ústní zkouška ověřuje znalost teorie podle zadání katalogu otázek.
Garant
Mgr. Jana NÁLEPOVÁ, Ph.D.