Předmět Objektové programování (UI / AI046)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UI / AI046 - Objektové programování, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. C++ - struktura aplikace2. Proměnné, datové typy3. Struktura If - then, struktura case4. Podmíněné a nepodmíněné cykle5. Ukazatele, zásobník, fronta, seznam6. Ukazatel na funkci7. Třídy, metody, atributy, vlastnosti8. Dědičnost, polymorfismus9. Zapouzdření10. Přetěžování metod11. Virtuální třídy12. Šablony13. Přetěžování operátorů
Získané způsobilosti
Teoretické porozumění tématům obsahového vymezení předmětu. Praktické dovednosti při práci s jednotlivými tématy.
Literatura
Jeff Kent. C++ bez předchozích znalostí. 2009. ISBN 9788025124116.Stephen Prata. Mistrovství v C++ 4. aktualizované vydání. 2013. ISBN 9788025138281.Karel Mozdřeň. Programování v C++, První kroky. 2009.
Požadavky
Naprogramovat aplikaci v roysahu sylabu předmětu
Garant
RNDr. Miroslav LANGER, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Miroslav LANGER, Ph.D.Mgr. Jakub SKÁCEL