Předmět Internetový marketing (UI / NK120)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UI / NK120 - Internetový marketing, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Historie, terminologie2. Marketingová teorie3. Technologický úvod do fungování webu4. Místní a světové online reklamní systémy5. Manažerský pohled a metriky6. Analýza úspěšnosti7. Vhodné metody v internetovém marketingu8. Marketing v sociálních sítích
Získané způsobilosti
Teoretické porozumění tématům obsahového vymezení předmětu. Praktické dovednosti při práci s jednotlivými tématy.
Literatura
GEDDES, B. Advanced Google AdWords. Indianapolis, 2014. ISBN 978-1-118-81964-7.FUNK, T. Advanced social media marketing: how to lead, lunch, and manage a succesful social media program. New York, 2013. ISBN 978-1-4302-4407-.. JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-.BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.ESLINGER, T. Mobile magic: the Saatchi & Saatchi guide to mobile marketing. Hoboken, 2014. ISBN 978-1-118-85518-8.
Požadavky
80% účast na seminářiVypracování semestrální práce.Obhajoba práce.
Garant
PhDr. Jindra PLANKOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Světlana HRABINOVÁMgr. Kamil MATULA