Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing služeb (ULGAT / L0036)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ULGAT / L0036 - Marketing služeb, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Význam, pojetí a principy marketingu. Vývoj podnikatelských koncepcí2.Marketingový systém řízení3.Specifika marketingu služeb4.Analýza marketingového prostředí5.Řízení marketingových informací - marketingový informační systém, marketingový výzkum6.Nákupní chování spotřebitelů a organizací, typy kupních rozhodovacích procesů na spotřebitelských trzích7.Reklamace - reklamační řízení, jednání se zákazníky8.Identifikace tržních segmentů, volba cílových trhů9.Produkt a jeho životní cyklus10.Cena a cenová politika11.Marketingová komunikace a stimulování prodeje12.Distribuce produktů, distribuční politika13.Mezinárodní marketing služeb

Literatura

HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3.HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.VYSEKALOVÁ, J. Chování zákazníka. Praha: Grada, 2011. BURKOWITZ, E., KERIN, R., RUDELINS, W. Marketing. Boston: IRWIN, 1989. ISBN 0-256-07513-1.KITA, J. a kol. Marketing. Bratislava: Ekonómia, 2002. ISBN 80-89047-23-8.FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-888-0.KIRÁĹOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: EKOPRESS, 2003. ISBN 80-86119-56-4.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.SEIFERTOVÁ, V. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha: VŠ CRHL, 2003. ISBN 80-86592-00-6.HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům. Praha: Grada, 2007.

Požadavky

Podmínkou pro získání zápočtu je vypracování a obhajoba seminární práce na téma, které určí vyučující nejpozději do 3. výukového týdne a alespoň 60 % úspěšnost u písemného testu. Předmět je ukončen ústní zkouškou.

Garant

Doc. RNDr. Jiří VANÍČEK, CSc.

Vyučující

Doc. RNDr. Jiří VANÍČEK, CSc.Ing. Dagmar ZORKOVÁIng. Dagmar ZORKOVÁ