Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing služeb (ULGAT / LA036)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ULGAT / LA036 - Marketing služeb, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Význam, pojetí a principy marketingu. Vývoj podnikatelských koncepcí2.Marketingový systém řízení3.Specifika marketingu služeb4.Analýza marketingového prostředí5.Řízení marketingových informací - marketingový informační systém, marketingový výzkum6.Nákupní chování spotřebitelů a organizací, typy kupních rozhodovacích procesů na spotřebitelských trzích7.Reklamace - reklamační řízení, jednání se zákazníky8.Identifikace tržních segmentů, volba cílových trhů9.Produkt a jeho životní cyklus10.Cena a cenová politika11.Marketingová komunikace a stimulování prodeje12.Distribuce produktů, distribuční politika13.Mezinárodní marketing služeb

Literatura

HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.VYSEKALOVÁ, J. Chování zákazníka. Praha: Grada, 2011. KOTLER, P. - ARMSTRONG, G. Marketing. Praha, 2004. BURKOWITZ, E., KERIN, R., RUDELINS, W. Marketing. Boston: IRWIN, 1989. ISBN 0-256-07513-1.BERKOWITZ, E. M. - KERIN, R., RUDELIUS, W. Marketing. Boston, 2005. FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-888-0.KIRÁĹOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. Praha: EKOPRESS, 2003. ISBN 80-86119-56-4.KOTLER, P. Marketing Management. Praha, 2007. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.SEIFERTOVÁ, V. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha: VŠ CRHL, 2003. ISBN 80-86592-00-6.SVĚTLÍK, J. Marketing-cesta k trhu. Plzeň: Nakladatelství J. Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha, 2006. CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům. Praha: Grada, 2007. BRUHN, M. - GEORGI, D. Services Marketing. 2006. RAO, R. Services Marketing. 2004.

Požadavky

Podmínkou pro získání zápočtu je vypracování a obhajoba seminární práce na téma, které určí vyučující nejpozději do 3. výukového týdne a alespoň 60 % úspěšnost u písemného testu. Předmět je ukončen kombinovanou zkouškou.

Garant

Doc. RNDr. Jiří VANÍČEK, CSc.

Vyučující

Doc. RNDr. Jiří VANÍČEK, CSc.Ing. Dagmar ZORKOVÁ