Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mystery Shopping (ULGAT / LA061)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ULGAT / LA061 - Mystery Shopping, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Teoretická část výuky je vedena formou přednášek, na nichž jsou studentům objasněny základní kritéria posuzování kvality služeb v pohostinství. Praktická část výuky probíhá formou seminářů, kdy studenti pracují samostatně a realizují výzkum formou mystery shoppingu na konkrétních gastronomických zařízeních.

Literatura

HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch. Praha: Fortuna, 2006. ISBN 80-7168-948-3.HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.BURKOWITZ, E., KERIN, R., RUDELINS, W. Marketing. Boston: IRWIN, 1989. ISBN 0-256-07513-1.FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-888-0.KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.BURDA, A. A KOL. Mystery shopping - prolegomena. Opava, SU, ULGAT, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2.

Požadavky

Podmínkou pro absolvování předmětu je návštěva minimálně tří gastronomických zařízení na vlastní náklady studenta. Studenti budou pracovat ve dvoučlenných týmech, po návštěvě zařízení zpracují hodnotící formuláře za jednotlivé provozovny, vypracují a následně prezentují výstupy seminární práce shrnující poznatky týkající se zkoumané problematiky využitím Mystery shoppingu. Její součástí bude dále hodnocení a zápis z hodnocení. Nejúspěšnější provozovny budou graficky zpracovány a podklady předány vyučujícímu.

Garant

Mgr. Alexandr BURDA

Vyučující

Mgr. Alexandr BURDA