Předmět Event management (VCKDS / T0007)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VCKDS / T0007 - Event management, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Význam event managementu.2. Event management jako součást marketingové strategie.3. Typologie eventů.4. Teoretické základy event managementu (plánování, rozhodování, organizování, operativního řízení, kontrolování).5. Tvorba eventu (akce).6. Stanovení cílů a jejich formulace.7. Naplánování zdrojů.8. Promotion eventu.9. Realizace.10. Event controlling.11. Spolupráce s agenturou.
Literatura
Lattenberg, V. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem - příručka pro organizátory. Brno, 2010. ŠINDLER, P. Event marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.VEBER, J. a kol. Management - základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-095-5.Kotlíková, H. - Schwartzohoffová, E. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha, 2008. Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Praha, 2006.
Požadavky
Účast na výuce (75 %), aktivní vystupování v rámci diskusí, písemná seminární práce, prezentace vybraného tématu (PowerPoint). Úspěšné absolvování písemného testu, ústní rozpravy v rozsahu uvedené odborné literatury a obsahu přednášek.
Garant
Doc. RNDr. Jiří VANÍČEK, CSc.
Vyučující
Doc. RNDr. Jiří VANÍČEK, CSc.