Předmět Marketing ve veřejné správě (UVSRP / V0014)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UVSRP / V0014 - Marketing ve veřejné správě, Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1) Úvod do studia, základní pojmy2) Využití marketingu ve správě měst a obcí3) Prostředí obce, vymezení obce, segmentace zákazníků4) Marketingový informační systém a výzkum, shromažďování informací5) Chování zákazníka (PUBLIC), Marketingový mix6) Výrobek a služba (PRODUCT)7) Cena a distribuce (PRICE, PLACE)8) Propagace (PROMOTION), komunikační mix9) Lidé a procesy ? (PEOPLE, PROCESS)10) Partnerství a materiální prostředí11) Analýza SWOT, strategie rozvoje obce
Získané způsobilosti
Student získá základní znalosti z oblasti řízení veřejné správy. Je to nový přístup k občanům - zákazníkům, kteří využívají služby vybraného města. Marketing ve veřejné správě je soubor metod, kterými lze přispět k udržování konkurenceschopnosti neziskových organizací
Literatura
JANEČKOVÁ, L.- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.Foret, M. a kol. Marketing, základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. Halásek, D. Standardizace veřejných služeb. Ostrava: VŠB-TU, 2004. Vysekalová, Strnad. Základy marketingu. Praha: Fortuna, 1997.
Požadavky
Na teoretickou část předmětu navazuje seminář, kde budou studenti získané znalosti dokumentovat prostřednictvím seminárních prací .
Garant
Prof. Ing. Dušan HALÁSEK, CSc.
Vyučující
Ing. Soňa HARASIMOVÁIng. Soňa HARASIMOVÁ