Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing ve veřejné správě (UVSRP / VK014)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UVSRP / VK014 - Marketing ve veřejné správě, Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Marketing ve veřejné správě I.2. Marketing ve veřejné správě II.3. Marketingový výzkum a shromažďování marketingových informací4. Marketingový plán včetně kontroly5. Marketingový audit - analýza postavení firmy na trhu6. Chování spotřebitele (PUBLIC)7. Výrobky a služby (PRODUCT)8. Cena (PRICE)9. Místo (PLACE)10. Propagace (PROMOTION)

Získané způsobilosti

Student získá základní znalosti z oblasti řízení veřejné správy. Je to nový přístup k občanům - zákazníkům, kteří využívají služby vybraného města. Marketing ve veřejné správě je soubor metod, kterými lze přispět k udržování konkurenceschopnosti neziskových organizací

Literatura

JANEČKOVÁ, L.- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.Foret, M. a kol. Marketing, základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. Halásek, D. Standardizace veřejných služeb. Ostrava: VŠB-TU, 2004. Vysekalová, Strnad. Základy marketingu. Praha: Fortuna, 1997.

Požadavky

Na teoretickou část předmětu navazuje seminář, kde budou studenti získané znalosti dokumentovat prostřednictvím seminárních prací .

Garant

Prof. Ing. Dušan HALÁSEK, CSc.

Vyučující

Ing. Soňa HARASIMOVÁ