Předmět Aplikace pro výzkum a marketing (UVSRP / VN129)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UVSRP / VN129 - Aplikace pro výzkum a marketing, Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Základní pojmy z oblasti marketingu, databází a přehled aplikací pro výzkum a marketing2. Základy statistiky a základní pojmy3. Matice dat, proměnné. Jednorozměrná a dvourozměrná analýza kategoriálních dat4. Třídění a kontingenční tabulky5. T-testy, korelační a regresní analýza6. Tabulky a grafy. Rozdělení četnosti a testování hypotéz, vztahy mezi proměnnými7. Plánování, příprava a cíle výzkumu, statistické metody pro výzkum8. Příprava datového souboru9. Práce v aplikacích - tabulkové procesory10. Práce v statistickém programu pro analýzy dat11. Prezentace výsledků12. Jednotlivé metody v programu SPSS
Získané způsobilosti
Student získá základní teoretické znalosti z daného oboru a také z oblasti využívání počítačových aplikací pro výzkum a marketing, dokáže získané znalosti a dovednosti využít v uživatelské praxi.
Literatura
ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření. ŘEZANKOVÁ, H. Analýza kategoriálních dat. Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0926-1.MAREK L. Statistika pro ekonomy - aplikace. Professional Publishing v Praze, 2007. ISBN 978-80-86946-40-5.Příručka IBM SPSS Statistics Base 18.0 (kniha). Analyticko-konzultační oddělení SPSS CR, listopad 2009., 2009.
Požadavky
Tvorba a obhajoba projektu. Evaluace formou písemného testu v prostředí e-learningového kurzu k ověření teoretických a praktických znalostí dané problematiky.
Garant
Ing. Magdalena CHMELAŘOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Ing. Magdalena CHMELAŘOVÁ, Ph.D.Ing. Magdalena CHMELAŘOVÁ, Ph.D.