Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (MU / 11163)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MU / 11163 - Marketing, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do marketingu, cvičení2. Marketingové prostředí, Trh, cvičení3. Kupní chování na trzích spotřebitelských, cvičení4. Kupní chování na trzích organizací, cvičení5. Segmentace , cvičení6. Marketingový informační systém, mkt.výzkum, cvičení7. Marketingový výzkum - získávání informací, cvičení8. Marketingový výzkum - vyhodnocení informací, cvičení9. Marketingový mix - úvod, cvičení10. Produkt, Price , cvičení11. Place, Promotion, cvičení12. Záverečné hodnocení

Literatura

J. Zemek. Marketing. SU Opava, 2007. J. Zemek. Marketing - cvičení. SU Opava, 2007. P. Kotler. Marketing a management. Praha, 1992. ISBN 80-85605-08-2.H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. E. J. Mc Carhy, W. D. Perreault. Základy marketingu. Praha, 1995. ISBN 80-85605-29-5.S. Majaro. Základy marketingu. Praha, 1996. ISBN 80-7169-297-2.

Požadavky

Požadavky na posluchače v průběhu semestru:Zvládnutí základní orientace v marketingových pojmech a praktické použití pro zpracování podnikatelských plánů.Kritéria pro hodnocení posluchače:Zpracování závěrečné práce dle zadání vyučujícího.

Garant

Ing. Jan MELECKÝ, Ph.D.Ing. et Ing. Josef ZEMEK

Vyučující

Ing. et Ing. Josef ZEMEKIng. et Ing. Josef ZEMEK