Předmět Marketing (MU / 11163)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MU / 11163 - Marketing, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do marketingu, cvičení2. Marketingové prostředí, Trh, cvičení3. Kupní chování na trzích spotřebitelských, cvičení4. Kupní chování na trzích organizací, cvičení5. Segmentace , cvičení6. Marketingový informační systém, mkt.výzkum, cvičení7. Marketingový výzkum - získávání informací, cvičení8. Marketingový výzkum - vyhodnocení informací, cvičení9. Marketingový mix - úvod, cvičení10. Produkt, Price , cvičení11. Place, Promotion, cvičení12. Záverečné hodnocení
Literatura
J. Zemek. Marketing. SU Opava, 2007. J. Zemek. Marketing - cvičení. SU Opava, 2007. P. Kotler. Marketing a management. Praha, 1992. ISBN 80-85605-08-2.H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. E. J. Mc Carhy, W. D. Perreault. Základy marketingu. Praha, 1995. ISBN 80-85605-29-5.S. Majaro. Základy marketingu. Praha, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
Požadavky
Požadavky na posluchače v průběhu semestru:Zvládnutí základní orientace v marketingových pojmech a praktické použití pro zpracování podnikatelských plánů.Kritéria pro hodnocení posluchače:Zpracování závěrečné práce dle zadání vyučujícího.
Garant
Ing. Jan MELECKÝ, Ph.D.Ing. et Ing. Josef ZEMEK
Vyučující
Ing. et Ing. Josef ZEMEKIng. et Ing. Josef ZEMEK