Předmět Cizí jazyk pro cestovní ruch - NJ2 (CVA / BKNS2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CVA / BKNS2 - Cizí jazyk pro cestovní ruch - NJ2, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout2. Anfrage3. Angebot4. Gegenangebot5. Abschlägige Antwort6. Reservierung7. Bestätigung der Reservierung8. Änderung und Bestätigung9. Annullierung10. Abrechnung11. Informationen über Hoteldienstleistungen12. Reklamation13. Antwort auf Reklamation1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und LayoutDer deutsche Standard-Geschäftsbrief. Die Form der kaufmännischen Mitteilungen ? Geschäftsbrief, Telefax und E-Mail.2. AnfrageEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.3. AngebotEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.4. GegenangebotEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.5. Abschlägige AntwortEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.6. ReservierungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.7. Bestätigung der ReservierungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.8. Änderung und BestätigungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.9. AnnullierungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.10. AbrechnungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.11. Informationen über HoteldienstleistungenEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.12. ReklamationEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.13. Antwort auf ReklamationEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.
Získané způsobilosti
Student získá absolvováním tohoto předmětu dovednost mluvení, psaní a komunikace v rámci tematických okruhů sylabu. Zároveň si rozšíří rozsah slovní zásoby v rámci sylabu předmětu.
Literatura
BARBERIS, P., BRUNO, E. Deutsch im Hotel - Gespräche führen. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2000. ISBN 3-19-001646-1.Barberis, P., Bruno, E. Deutsch im Hotel - Korrespondenz . Ismaning: Max Hueber, 2001. ISBN 3-19-001647-X.Höppnerová Věra. Deutsch im Tourismus. Praha, 2008. ISBN 978-80-86929-41-5.Lévy-Hillerich, D. Kommunikation im Tourismus. Plzeň: Fraus, 2004. ISBN 80-7238-298-5.Balcar, B. Slovník cestovního ruchu. Domažlice: Resonance, 2001. ISBN 80-902812-0-6.Bobáková, H.L., Mozielowská, K. Cvičebnice profesní němčiny 1. Karviná, 2011. ISBN 978-80-7248-642-7.Bobáková, H.L., Mozielowská, K. Slovník profesní němčiny. Karviná , 2011. ISBN 978-80-7248-641-0.
Požadavky
Předmět je ukončen zápočtem. Studenti si připraví pro ústní průběžný test ústní projev na jedno z výše uvedených témat výkladu, který je vyučujícím předmětu hodnocen od škály 0 až 20 bodů podle úrovně tohoto projevu. Písemný průběžný test je stanoven na 20 bodů, zápočtový test na 60 bodů. Úspěšné absolvování předmětu je stanoveno získáním alespoň 60 bodů ze 100 možných bodů.
Garant
PhDr. Hanne-Lore BOBÁKOVÁ, Ph.D.