Předmět Cizí jazyk pro CR - němčina 2 (CVA / BPNC2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CVA / BPNC2 - Cizí jazyk pro CR - němčina 2, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und Layout2. Anfrage3. Angebot4. Gegenangebot5. Abschlägige Antwort6. Reservierung7. Bestätigung der Reservierung8. Änderung und Bestätigung9. Annullierung10. Abrechnung11. Informationen über Hoteldienstleistungen12. Reklamation13. Antwort auf Reklamation1. Geschäftsbriefe: Äußere Form und LayoutDer deutsche Standard-Geschäftsbrief. Die Form der kaufmännischen Mitteilungen ? Geschäftsbrief, Telefax und E-Mail.2. AnfrageEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.3. AngebotEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.4. GegenangebotEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.5. Abschlägige AntwortEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.6. ReservierungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.7. Bestätigung der ReservierungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.8. Änderung und BestätigungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.9. AnnullierungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.10. AbrechnungEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.11. Informationen über HoteldienstleistungenEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.12. ReklamationEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.13. Antwort auf ReklamationEinleitung. Musterbriefe. Briefbausteine. Übungen.
Získané způsobilosti
Student získá absolvováním tohoto předmětu dovednost mluvení, psaní a komunikace v rámci tematických okruhů sylabu. Zároveň si rozšíří rozsah slovní zásoby v rámci sylabu předmětu.
Literatura
BARBERIS, P., BRUNO, E. Deutsch im Hotel - Gespräche führen. Ismaning: Max Hueber Verlag, 2000. ISBN 3-19-001646-1.Barberis, P., Bruno, E. Deutsch im Hotel - Korrespondenz . Ismaning: Max Hueber, 2001. ISBN 3-19-001647-X.Höppnerová Věra. Deutsch im Tourismus. Praha, 2008. ISBN 978-80-86929-41-5.Lévy-Hillerich, D. Kommunikation im Tourismus. Plzeň: Fraus, 2004. ISBN 80-7238-298-5.Balcar, B. Slovník cestovního ruchu. Domažlice: Resonance, 2001. ISBN 80-902812-0-6.Bobáková, H.L., Mozielowská, K. Cvičebnice profesní němčiny 1. Karviná, 2011. ISBN 978-80-7248-642-7.Bobáková, H.L., Mozielowská, K. Slovník profesní němčiny. Karviná, 2011. ISBN 978-80-7248-641-0.
Požadavky
Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě:1/ 1 průběžného ústního testu,2/ 1 písemného průběžného testu,3/ 1 semestrální práce, 4/ závěrečného písemného testu. Posluchači mají možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň 60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 60% docházku.
Garant
PhDr. Hanne-Lore BOBÁKOVÁ, Ph.D.