Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing hotelových služeb (CVA / PMHS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CVA / PMHS - Marketing hotelových služeb, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Marketing služeb a specifika marketingového mixu ubytovacích zařízení2. Poptávka po stravovacích a ubytovacích službách3. Marketingový informační systém hotelnictví4. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v hotelnictví5. Vývoj a zavádění nových služeb6. Balíčky služeb ubytovacích zařízení7. Propagace v hotelnictví8. Formy propagace9. Destinační marketing/management10. Event marketing v hotelnictví11. Využití forem elektronického marketingu v hotelnictví12. Marketingové plánování v hotelnictví13. Marketingový plán hotelu

Získané způsobilosti

Studenti si prohloubí teoretické znalosti získané v předmětu marketing a dokáží je prakticky aplikovat v podmínkách hotelového a restauračního provozu i v podmínkách hotelových řetězců

Literatura

KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. II. Praha: Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1.JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2.BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Vyd. IV. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-7169-400-2.ŠINDLER, P. Event marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.KOSMÁK, P. Hotelové podnikání a integrační procesy. Praha: VŠH, 2005. ISBN 80-86578-50-X.KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.ĎAĎO, J., PETROVIČOVÁ, J., KOSTKOVÁ, M. Marketing služieb. Bratislava: M.Mračko, 2006. ISBN 80-8057-662-9.NOVACKÁ, Ľ. Marketingový management podnikov cestovného ruchu. Bratislava: Elita, 1993. ISBN 80-85323-30-X.

Požadavky

seminární práce, 50% povinná účast na seminářích, písemná forma zkoušky

Garant

Ing. Miroslava KOSTKOVÁ, Ph.D.

Vyučující

Ing. Miroslava KOSTKOVÁ, Ph.D.Doc. Ing. Pavlína PELLEŠOVÁ, Ph.D.Ing. Jana STUCHLÍKOVÁIng. Dagmar ZORKOVÁ