Předmět Propagace v cestovním ruchu (CVA / PPCR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CVA / PPCR - Propagace v cestovním ruchu, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Specifika marketingu cestovního ruchu2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu3. Propagační zpráva4. Rozhodování o použití média propagace5. Hodnocení účinnosti propagace6. Přímý marketing v cestovním ruchu7. Distribuční cesty v cestovním ruchu8. Proces komunikace v cestovním ruchu9. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v propagaci cestovního ruchu10. Event marketing v cestovním ruchu11. Propagace destinace cestovního ruchu - 1. část12. Propagace destinace cestovního ruchu - 2. část13. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
Získané způsobilosti
Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
Literatura
CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-308-1.MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2.HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0.KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8.
Požadavky
seminární práce, aktivní účast na vědecké výzkumné činnosti katedry (jiná zátěž), 70% účast na seminářích, zápočtový test
Garant
Ing. Miroslava KOSTKOVÁ, Ph.D.