Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Propagace v cestovním ruchu (CVA / PPCR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CVA / PPCR - Propagace v cestovním ruchu, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Specifika marketingu cestovního ruchu2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu3. Propagační zpráva4. Rozhodování o použití média propagace5. Hodnocení účinnosti propagace6. Přímý marketing v cestovním ruchu7. Distribuční cesty v cestovním ruchu8. Proces komunikace v cestovním ruchu9. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v propagaci cestovního ruchu10. Event marketing v cestovním ruchu11. Propagace destinace cestovního ruchu - 1. část12. Propagace destinace cestovního ruchu - 2. část13. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..

Získané způsobilosti

Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.

Literatura

CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-308-1.MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2.HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0.KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8.

Požadavky

seminární práce, aktivní účast na vědecké výzkumné činnosti katedry (jiná zátěž), 70% účast na seminářích, zápočtový test

Garant

Ing. Miroslava KOSTKOVÁ, Ph.D.