Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Praktické dovednosti v cestovním ruchu (CVA / PPDC)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CVA / PPDC - Praktické dovednosti v cestovním ruchu, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. denOrganizace a řízení organizace: firemní směrnice, pracovní postupy, poštovní a administrativní agenda, mzdy, náklady, práce účtárny, vyúčtování daní, soudy a arbitráže.2. denPráce se základními zákony a vyhláškami: Zákoník práce, Obchodní zákon, Živnostenský zákon a ostatní předpisy týkající se provozu cestovní kanceláře, agentury, informačního centra.3. denVýzkum trhu: výzkum konkurence, výzkum tržních příležitostí, marketingová strategie, marketingový plán činnosti.4. denPříprava produktu: dodavatelsko odběratelské vztahy (dodavatelé i klientela), marketingová komunikace.5. denPříprava prodeje: pracovní metody a postupy, cenové kalkulace, katalog, propagace, Public Relations.6. denInformační systém organizace cestovního ruchu: využití softwaru PC.7. denProdej: produkt, technika prodeje (všeobecné a záruční podmínky, cestovní smlouva, odbavení akce, stornopoplatky.8. denStyk se zákazníky: druhy a charakteristiky osobnosti zákazníků, komunikace, stížnosti a reklamace.9. denDoplňkové služby v cestovním ruchu: dopravní ceniny, vstupenky, publikace, mapy, upomínkové předměty apod.10. denTouroperátorská činnost a dealerský prodej v cestovní kanceláři: smlouvy, provize a penále.11. denOrganizace a řízení prodejní cestovní agentury (informačního centra): smlouvy, provize a penále.12. denVyúčtování akce: výsledná kalkulace a vyúčtování, výnosy a ztráty, kontrolní činnost, vymáhání plateb.13. denVyhodnocení činnosti a plán rozvoje organizace cestovního ruchu: vyhodnocení dotazníků spokojenosti, vyhodnocení výzkumu trhu a klientely, koordinace plánů na další období.14. denPráce s průvodci cestovního ruchu (kontakt, školení, organizování sebevzdělávání, odměny, kategorizace, zprostředkování prodeje zájezdů).15. denProfesní růst pracovníků organizace cestovního ruchu, školení zaměstnanců ap.

Získané způsobilosti

Posluchač se během 3 týdenní řízené odborné praxe (15 pracovních dní) seznámí s pracovním chodem organizace. Předpokládá se v rámci možností organizace zapojení studenta do provozní činnosti na pracovišti. Účelem odborné praxe je doplnění teoretických znalostí o praktické zkušenosti s prací v organizaci cestovního ruchu.

Požadavky

Student předloží k zápočtu deník praxe s komentářem o splnění náplně odborné praxe a nabytých dovednostech dle struktury předmětu a zprávu organizace o průběhu odborné praxe.

Garant

Ing. Patrik KAJZAR, Ph.D.Doc. Ing. Pavlína PELLEŠOVÁ, Ph.D.