Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Database Technologies for Manag. Support (INM / NACRM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu INM / NACRM - Database Technologies for Manag. Support, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam a koncept CRM.2. Nastavení měřitelných metrik.3. Komunikační nástroje a kanály.4. Hodnota CRM pro klienty.5. Faktory ovlivňující výběr.6. Oborové požadavky na CRM.7. CRM a Knowledge Management.8. CRM a Business Intelligence.9. CRM jako informační systém s podporou databázových systémů.10. Architektura a platformy systémů CRM.11. Bezpečnost provozu.12. Přehled systémů CRM.13. Praktické příklady a ukázky řešení.1. Význam a koncept CRM.Význam CRM a jeho moduly, aplikace podle jednotlivých odvětví, kritéria pro výběr CRM, strategie zavádění, koncept CRM.2. Nastavení měřitelných metrik.Překážky při zavádění CRM, výběr dodavatele CRM, nástroje change managementu, nastavení metrik před zahájením implementace.3. Komunikační nástroje a kanály.Výchozí body vztahu se zákazníkem, kontaktní centra, samoobslužné kanály, segmentace zákazníků.4. Hodnota CRM pro klienty.Marketingový koncept, orientace na zákazníky, podnikatelské procesy 21. století, průzkum hodnoty, vytváření hodnoty a poskytování hodnoty.5. Faktory ovlivňující výběr.Funkčnost CRM produktů, prvky funkcionality, řízení kontaktů v rámci vícekanálové komunikace, obchod a pokrytí jeho životního cyklu, servisní služby a podpora marketingu.6. Oborové požadavky na CRM.Požadavky podniků na CRM - používané komunikační a distribuční kanály, odvětví podnikání, typ podnikových procesů; kategorie CRM, oborově orientovaná řešení, univerzálně využitelná řešení, odlehčené CRM systémy.7. CRM a Knowledge Management.Prvky úspěšného managementu, prvky modelu Knowledge Managementu, přínosy Knowledge Managementu pro firmu.8. CRM a Business Intelligence.Pojem Business Intelligence a její oblasti, pokročilé Business Intelligence, vizualizace a pohledy.9. CRM jako informační systém s podporou databázových systémů.Podpora databázového zpracování, databázové technologie, nabídka databázových systémů k podpoře CRM.10. Architektura a platformy systémů CRM.Vývoj CRM, očekávané trendy, požadavky zákazníků a nové obchodní modely, přijaté architektury a platformy systémů CRM.11. Bezpečnost provozu.Pojem bezpečnosti, bezpečnostní hrozby a rizika, bezpečnost počítačového systému, bezpečnostní strategie.12. Přehled systémů CRM.Produkty CRM, kontaktní databáze, jednoduché evidence, moduly integrované do ERP systémů, řešení připravená na míru vybraným oborům podnikatelské činnosti.13. Praktické příklady a ukázky řešení.Dostupné nástroje CRM, obvykle sledované parametry CRM systémů, významné produkty CRM.

Získané způsobilosti

Student získá přehled o CRM systémech, jejich struktuře, návrhu a způsobech implementace.

Literatura

KNUDSON, R. Building Business with CRM. We Speak You Learn, LLC, 2012. ISBN -13: 978-09815118.ALFORD, J. Engaging public sector clients: from service-delivery to co-product. Basingstoke, 2009. ISBN 978-0-230-22376-9.ALFORD, J. Engaging public sector clients: from service-delivery to co-production. Basingstoke, 2009. ISBN 978-0-230-22376-9.GOLDENBERG, B. J. CRM in Real Time: Empowering Customer Relationships. Cyberage Books, 2008. ISBN 978-0-910965-80-4.BUTTLE, F. Customer relationship management: concepts and technologies. London, 2009. ISBN 978-1-85617-522-7.

Požadavky

Průběžný test, seminární práce, zápočet, min 70% účast na seminářích.Jiná zátěž: vyhledávání a zpracování zdrojů na internetu a zpracování cizojazyčných zdrojů.

Garant

Mgr. Milena JANÁKOVÁ, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Milena JANÁKOVÁ, Ph.D.