Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět E-marketing (PEM / BPEMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / BPEMA - E-marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Struktura předmětu:1. Úvod do E-marketingu, vymezení základních pojmů2. Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí.3. Cenové strategie a taktiky v rámci E-marketingu4. Vytváření produktových ekosystémů5. Vybrané online nástroje marketingové komunikace6. Proces akvizice zákazníka na internetu7. Mobilní marketing8. Prezentace firmy pomocí webové stránky9. Sociální média a zapojení online zákazníka10. Vytvoření a správa firemního profilu na sociální síti11. Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu12. Řízení vztahů se zákazníky online13. Komplexní tvorba online marketingových kampaní

Literatura

CHAFFEY, D. a P. R. SMITH. Emarketing exellence: Planing and optimizing your digital marketing. Abingdon: Routledge, 2013. ISBN 978-0-415-53335-5.STOKES, R. eMarketing: The essential guide to online marketing. Quirk eMarketing. 2013. ISBN 978-0-620-56515-8.JANOUCH, V. Internetový marketing: Přilákejte zákazníky a maximalizujte zisk. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.SUCHÁNEK, P. E-commerce - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2.. JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno, 2010. ISBN 978-80-251-2795-.FOX, V. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3357-6.Kolektiv autorů. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.

Požadavky

Vypracování a obhajoba seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. 50% účast na seminářích.Vypracování seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.

Garant

Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.

Vyučující

Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.