Předmět Marketing služeb (PEM / BPMAS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / BPMAS - Marketing služeb, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Struktura výkladu:1. Úloha marketingu v oblasti služeb2. Chování zákazníků v oblasti služeb3. Strategické marketingové plánování4. Marketingový výzkum ve službách5. Produkt ve službách6. Cena služeb7. Distribuce služeb8. Marketingová komunikace služeb9. Lidé ve službách10.Materiální prostředí ve službách11.Procesy ve službách12.Řízení kvality ve službách13.Specifika služeb neziskových organizací
Získané způsobilosti
Studenti se seznámí s aplikací marketingu v oboru služeb a se specifickými vlastnostmi služeb. Pochopí význam a metody marketingového výzkumu ve službách, tvorbu strategického plánu a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ke zdokonalování procesu poskytování služeb.
Literatura
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF, 2006. ISBN 80-7248-386-2.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.HECZKOVÁ, M.. Marketing ve veřejném sektoru. Karviná: SU OPF, 2012. ISBN 978-80-7248-856-8.HAZDRA, A. a kol. Skvělé služby. Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4711-8.LOŠTÁKOVÁ, H. a kol. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.VYSEKALOVÁ, J. a KOL. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha: Wolters Kluwer, 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS a G. ARMSTRONG. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.MUDIE, P. and A. PIRRIE. Services marketing management. Amsterdam: Elsevier, 2006. ISBN 0-7506-6674-9.
Požadavky
70% účast na seminářích, seminární práce doplněna vlastním šetřením u firem poskytujících služby, prezentace, zápočtový test
Garant
Ing. Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Ph.D.
Vyučující
Ing. Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Ph.D.