Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing a řízení vztahů se zákazníky (PEM / DPMRV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / DPMRV - Marketing a řízení vztahů se zákazníky, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Marketingové koncepce a jejich vývoj, od transakčního marketingu ke vztahovému (relačnímu), trendy vývoje2. Vztahový marketing a model 6 trhů3. CRM řízení vztahů se zákazníky, jeho podstata, cíle, vývoj definic a názorů na CRM4. Architektura aplikace CRM: analytické CRM, operativní a kolaborativní CRM5. Výhody a přínosy CRM, současná řešení CRM6. Orientace na zákazníka a jeho hodnota, marketingové pojetí hodnoty pro zákazníka, hodnotové inovace7. Diferencované řízení vztahů se zákazníky8. Zákazník a jeho nákupní chování, typologie spotřebitelů9. Faktory působící na nákupní a spotřební chování, vlivy globalizace a regionální trendy10. Modely chování spotřebitelů11. Výzkumy v oblasti CRM a chování zákazníků, informace o zákaznících a jejich analýza

Literatura

KARDES, F., R., CRONLEY, M., L. and T. CLINE. Consumer Behavior. South Western College, 2011. ISBN 978-0-538-74688-5.KUMAR, V. Customer relationship management: concepts and cases. New Delphi: Raj Press, 2012. ISBN 978-81-203-3538-7.JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.TOMEK, G. a V. VÁVROVÁ. Vize tržního úspěchu: aneb 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti. Praha: Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-071-3.KOZÁK, V. Budování vztahů se zákazníky v teorii a praxi. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-02-6.PETER, J. P., OLSON, C. J. Consumer behavior and Marketing Strategy. 9th ed. New York: Mc Graw Education., 2010. ISBN 978-007-126781-6.LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3155.MATUŠÍNSKÁ, K. Charakteristika spotřebního chování segmentu 50+ v Moravskoslezském kraji. Studia Oeconomica. Karviná: SU OPF, 2012. ISBN 978-80-7248-770-7.CHRISTOPHER, M., A. PAYNE a D. BALLANTYNE. Relationship Marketing. Creating Stakeholder Value. Oxford: Elsevier, 2012. ISBN 978-0-7506-4839-4.STOKLASA, M., STARZYCZNÁ, H., HECZKOVÁ, M. a P. PELLEŠOVÁ. Využívání vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem. Studia Oeconomica. Karviná: SU OPF, 2013. ISBN 978-80-7248-936-7.

Požadavky

Zpracování seminární práce v rozsahu cca 15-20 stran s přihlédnutím k tématu dizertační práce, prezentace práce v rámci rozpravy a zodpovězení 2-3 dotazů podle struktury předmětu.

Garant

Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.

Vyučující

Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.