Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategické marketingové řízení (PEM / DPSMR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / DPSMR - Strategické marketingové řízení, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Metodologie strategického marketingu.2. Marketingová situační analýza a predikce vývoje prostředí.3. Strategické marketingové cíle a marketingové strategie.4. Tvorba marketingových podpůrných programů.5. Strategický marketingový proces - realizační etapa.6. Strategický význam transformací v podnikové sféře.7. Strategický marketing a vývojové trendy.8. Logistika v marketingu.9. Teoretické a praktické aspekty logistických strategií.

Získané způsobilosti

Předmět rozšiřuje znalosti o teoretických východiscích, přístupech a metodách strategického marketingu a logistiky. Posluchači by měli pochopit význam marketingové strategie a logistiky v rámci podnikové strategie. Studenti by měli porozumět vlivům vnějšího i vnitřního marketingového prostředí na tvorbu marketingové strategie a její realizaci, jakožto i současným vývojovým trendům a změnám prostředí na strategická marketingová rozhodnutí a řešení logistiky.

Literatura

JIRSÁK, P. MERVART, M., VINŠ, M. Logistika pro ekonomiky - vstupní logistika. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-958-6.Mc DONALD, M. Marketing plans: how to prepare them, how to use them. Amsterdam: Elsevier, 2007. ISBN 978-0-7506-8386-9.KOTLER, P., WONG, V., SAUNDERS, J., ARMSTRONG, G. Moderní marketing (vybrané kapitoly). Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.WILSON, R. M. S., GILLIGAN, C. Strategic Marketing Planning. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-617-0.JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: strategie a trendy. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.HANZELKOVÁ, A., KEŘKOVSKÝ, M., ODEHNALOVÁ, D., VYKYPĚL, O. Strategický marketing. Teorie pro praxi. Praha: C.H.Beck, 2009. ISBN 978-80-7400-120-8.STEHLÍK, A., KAPOUN, J. Logistika pro manažery. Praha:Ekopress, 2008. ISBN 978-80-86929-37-8.KERIN, R. A., HARTLEY, S. W., RUDELIUS, W. Marketing. New York: Mc Graw-Hill, 2011. ISBN 978-0-07-352993-6.DARROCH, J. Marketing Through Turbulent Times. New York: Palgrawe, 2010. ISBN 978-0-230-23730-8.STARZYCZNÁ, H., KAUEROVÁ, L., PELLEŠOVÁ, P., SVOBODOVÁ, H. a KOL. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM)-praktické využití. Karviná: SU OPF, 2007. ISBN 978-80-7248-451-5.ŠTŮSEK, J. Řízení provozu v logistických řetězcích. Praha: C.H.Beck, 2007. ISBN 978-807-179-534-6.JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.BOWERSOX, D., J. Supply Chain Logistics Management. McGraw-Hill, 2012. ISBN 978-0-071-32621-6.STARZYCZNÁ, H. Transformace maloobchodu v České a Slovenské republice v letech 1993-2003 v jejích historických souvislostech. Vědecká monografie. Karviná: SU OPF, 2011. ISBN 978-80-7248-666-3.

Požadavky

Seminární práce v rozsahu 10 - 15 stran + přílohy, obhajoba u zkoušky.

Garant

Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.

Vyučující

Prof. Ing. Jaroslav KITA, Ph.D.Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.