Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová korespondence (PEM / EKOR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / EKOR - Marketingová korespondence, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Písemný projev v marketingové komunikaci2. Základy normalizované úpravy písemností3. Struktura obchodního dopisu4. Písemnosti při obchodování5. Jak psát nabídkové dopisy6. Řešení problémů ve vztazích se zákazníky7. Tvorba reklamních textů - 1. část8. Tvorba reklamních textů - 2. část9. Písemnosti při marketingové organizaci a řízení firmy10. Korespondence na pracovním trhu11. Osobní dopisy12. Písemnosti právního charakteru13. Marketingová korespondence na Internetu

Získané způsobilosti

Poskytnout studentům kvalitní teoretické znalosti o významu písemného projevu při zabezpečování marketingových cílů firmy a také praktické dovednosti účelné a správné tvorby písemností využívaných v každodenních podnikatelských činnostech při naplňování marketingové koncepce.

Literatura

Český normalizační institut. ČSN 01 6910 Úprava písemností psaných strojem nebo zpracovaných textovými editory. český normalizační institut, 2002. BIRD, D. Jak psát obchodní dopisy s nabídkou. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0373-0.KŘÍŽEK, Z., CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0556-7.HECZKOVÁ, M. Marketingová korespondence. Karviná SU OPF, 2007. FLEISCHMANNOVÁ, E., KULDOVÁ, O. Obchodní korespondence. Fortuna, 2005. ISBN 80-7168-718-9.NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4.MAITLAND, I. Jak psát obchodní korespondenci. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-324-2.STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-7169-957-8.KULDOVÁ, O. Normalizovaná úprava písemností - komentovaná norma s ukázkami. Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-656-5.

Požadavky

seminární práce, zápočtový test

Garant

Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.

Vyučující

Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.