Předmět Marketing (PEM / EMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / EMAR - Marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Podstata, pojetí a funkce marketingu2. Řízení (management) marketingové činnosti3. Analýza marketingového prostředí4. Marketingový informační systém a marketingový výzkum5. Spotřebitelské trhy a kupní chování spotřebitele6. Analýza trhů obchodních organizací. Analýza odvětví a konkurence7. Identifikace tržních segmentů, volba cílových trhů8. Produkt a produktová politika9. Výběr a řízení marketingových distribučních cest a logistika trhu10. Cena, tvorba cenových strategií a programů11. Komunikační mix12. Mezinárodní marketing a marketing služeb
Získané způsobilosti
Orientovat se v běžné podnikatelské činnosti firem očima marketingového pracovníka nebo manažera. Získat základní znalosti a vědomosti z oblasti marketingu, pochopit vztahy a souvislosti tak, aby byli studenti schopni řešit základní marketingové problémy.
Literatura
HECZKOVÁ, M. Marketing. Karviná: OPF SU, 2004. ISBN 80-7248-239-4.SOLOMON, M., MARSHALL, G., STUART, E. Marketing očima světových marketingových manažerů. Brno: Computer Press, a.s., 2006. ISBN 80-251-1273-X.KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.KITA, J. a kol. Marketing. Bratislava: Ekonómia, 2002. ISBN 80-89047-23-8.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
Požadavky
řešení případových studií, průběžný test, písemná forma zkoušky
Garant
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.