Předmět Marketing služeb (PEM / EMAS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / EMAS - Marketing služeb, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Co jsou to služby2. Marketingový přístup ke službám3. Strategické marketingové plánování4. Marketingový výzkum ve službách5. Produkt ve službách6. Ceny služeb7. Distribuce služeb8. Komunikační mix9. Lidé ve službách10. Materiální prostředí11. Procesy ve službách12. Řízení kvality ve službách13. Praktické zkušenosti s novými trendy marketingu ve službách.
Získané způsobilosti
Studenti se seznámí s aplikací marketingu v oboru služeb a se specifickými vlastnostmi služeb. Pochopí význam a metody marketingového výzkumu ve službách, tvorbu strategického plánu a využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ke zdokonalování procesu poskytování služeb.
Literatura
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF Karviná, 2006. ISBN 80-7248-386-2.WALSH, K. CLARKE, F.M. STAVART, J. Marketing in Local Govermment. Harlow, 1989. PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.HESKETT, J.L. SASSER, W.E. HART, CH.W.L. Služby - cesta k úspěchu. Praha: Victoria - Publishing, 1993.
Požadavky
seminární práce, písemná forma zkoušky
Vyučující
Ing. Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Ph.D.