Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing obcí (PEM / EMOB)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / EMOB - Marketing obcí, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Vývoj a aplikace marketingové koncepce měst a obcí2. Poznání marketingového prostředí obce3. Hledání pozice obce a segmentace zákazníků.4. Marketingový mix obce5. Produkt obce6. Cena a distribuce7. Komunikační mix8. Lidé9. Materiální prostředí10. Procesy a partnerství11. Marketingová strategie obce12. Podnikatelská kultura obce13. Praktické zkušenosti s marketingem obce

Získané způsobilosti

Studenti získají znalosti z oblasti municipálního marketingu a rozšířeného marketingového mixu. Také poznají principy fungování municipálního prostředí, aplikaci příslušných marketingových nástrojů a principy marketingové analýzy.

Literatura

JANEČKOVÁ, L.- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.JANEČKOVÁ, L.- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF Karviná, 2006. ISBN 80-7248-386-2.SMITH,H. City marketing. Oxford: Univerzity Press, 1993. REKTOŘÍK, J., ŠELEŠOVSKÝ, J. a kol. Jak řídit kraj, město, obec. Strategie komunikace řízení. Brno: Masarykova univerzita, 2002. ISBN 80-210-2957-9.WELSH, K. Marketing in Local Government. Essex.: Longman House Harlow, 1989.

Požadavky

seminární práce, doplněna vlastním šetřením ve vybrané obci, písemná zkouška