Předmět Marketing obcí (PEM / EMOB)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / EMOB - Marketing obcí, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Vývoj a aplikace marketingové koncepce měst a obcí2. Poznání marketingového prostředí obce3. Hledání pozice obce a segmentace zákazníků.4. Marketingový mix obce5. Produkt obce6. Cena a distribuce7. Komunikační mix8. Lidé9. Materiální prostředí10. Procesy a partnerství11. Marketingová strategie obce12. Podnikatelská kultura obce13. Praktické zkušenosti s marketingem obce
Získané způsobilosti
Studenti získají znalosti z oblasti municipálního marketingu a rozšířeného marketingového mixu. Také poznají principy fungování municipálního prostředí, aplikaci příslušných marketingových nástrojů a principy marketingové analýzy.
Literatura
JANEČKOVÁ, L.- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.JANEČKOVÁ, L.- VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0.VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF Karviná, 2006. ISBN 80-7248-386-2.SMITH,H. City marketing. Oxford: Univerzity Press, 1993. REKTOŘÍK, J., ŠELEŠOVSKÝ, J. a kol. Jak řídit kraj, město, obec. Strategie komunikace řízení. Brno: Masarykova univerzita, 2002. ISBN 80-210-2957-9.WELSH, K. Marketing in Local Government. Essex.: Longman House Harlow, 1989.
Požadavky
seminární práce, doplněna vlastním šetřením ve vybrané obci, písemná zkouška