Předmět Marketing malých a středních firem (PEM / EMSF)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / EMSF - Marketing malých a středních firem, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Základní pojmy2. Postavení malých a středních podniků v ČR a tržních ekonomikách světa3. Podpora malého a středního podnikání4. Provozní a technické aspekty malého a středního podnikání5. Rozhodnutí o založení vlastní existence6. Tvorba základů marketingové strategie MSP pomocí plánovacích procesů7. Podnikatelské plány a jejich příprava8. Marketingové plánování - analýza situace9. Sestavení marketingového plánu10. Využívání marketingových nástrojů v činnosti MSP11. Podnikatelské riziko12. Budoucnost a další možnosti rozvoje MSP13. Diskuse nad akutálními problémy MSP
Získané způsobilosti
Seznámit studenty s charakteristikami a postavením malých a středních podniků. Orientovat se v marketingové strategii a marketingovém plánování a zvládnout metodické postupy a návody při využívání marketingových nástrojů a při naplňování marketingových cílů těchto firem.
Literatura
HECZKOVÁ, M. Marketing malých a středních firem. Karviná: SU OPF, 2006. ISBN 80-7248-356-0.VEBER, J., SRPOVÁ, J. A KOL. Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-1069-2.Zákon č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání ve znění posledních změn a doplňků. Zákon č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník ve znění posledních změn a doplňků. FORET, M., PROCHÁZKA, P., VACULÍK, J., KOPŘIVOVÁ, K., FORET, N. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-1535-3.KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X.KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-1999-3.
Požadavky
seminární práce, zápočtový test
Garant
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.