Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing (PEM / KMAM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / KMAM - Mezinárodní marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Podstata mezinárodního marketingu a jeho specifika2 Formy vstupu na zahraniční trhy3. Mezinárodní marketingové prostředí, ekonomické prostředí a jeho hlavní aspekty4. Právní a politické prostředí5. Finanční prostředí v mezinárodním marketingu6. Mezinárodní kulturní a sociální prostředí7. Výzkum trhu v mezinárodním prostředí8. Mezinárodní výrobková strategie9. Strategie mezinárodní distribuce zboží10. Strategie exportních cen11. Mezinárodní komunikační proces12. Organizace a řízení mezinárodního marketingu13. Mezinárodní marketing ve službách

Získané způsobilosti

Studenti získají znalosti o mezinárodních trzích a metodách mezinárodního marketingu v teorii a praxi. Studenti získají schopnosti orientace se ve složitém marketingovém prostředí, budou schopni analyzovat změny a reagovat na ně odpovídajícím způsobem.

Literatura

PRICER, R., W., FORET, M. Export a marketing na zahraničních trzích. Brno: Masarykova univerzita, 1995. ISBN 80-210-1241-2.ŠRONĚK, I. Kultura v mezinárodním podnikání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0012-3.KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.DAĎO, D. Medzinárodný marketing. Bánská Bystrica: ESOX Consulting, 1996. ISBN 80-967599-10-6.KULHAVÝ, E. Mezinárodní marketing. Praha: BABTEX, 1992. ISBN 80-85605-61-9.VAŠTÍKOVÁ, M. Mezinárodní marketing. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF, 2009. ISBN 978-80-7248-527-7.MACHKOVÁ, H. a kol. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0364-5.DANIELS, J. RADEBAUGH, L. H. International Business. New York: Addison - Weslex Publ. Co., 1994. GIBBS, P. Obchod v Evropském společenství. Praha: Grada, 1993. ISBN 80-85623-33-1.

Požadavky

písemná forma zkoušky

Garant

Doc. Ing. Emanuel ŠUSTEK, CSc.

Vyučující

Ing. Miroslava VAŠTÍKOVÁ