Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (PEM / KMAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / KMAR - Marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Podstata, pojetí a funkce marketingu2. Řízení (management) marketingové činnosti3. Analýza marketingového prostředí4. Marketingový informační systém a marketingový výzkum5. Spotřebitelské trhy a kupní chování spotřebitele6. Analýza trhů obchodních organizací. Analýza odvětví a konkurence7. Identifikace tržních segmentů, volba cílových trhů8. Produkt a produktová politika9. Výběr a řízení marketingových distribučních cest a logistika trhu10. Cena, tvorba cenových strategií a programů11. Komunikační mix12. Mezinárodní marketing a marketing služeb

Získané způsobilosti

Orientovat se v běžné podnikatelské činnosti firem očima marketingového pracovníka nebo manažera. Získat základní znalosti a vědomosti z oblasti marketingu, pochopit vztahy a souvislosti tak, aby byli studenti schopni řešit základní marketingové problémy.

Literatura

HECZKOVÁ, M. Marketing. Karviná: OPF SU, 2004. ISBN 80-7248-239-4.KEILLOR, B., D.. Marketing in the 21st Century. 2013. ISBN 9781440828522.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management.14th. 2012. ISBN 978-0-13-210292-6.SOLOMON, M., MARSHALL, G., STUART, E. Marketing očima světových marketingových manažerů. Brno: Computer Press, a.s., 2006. ISBN 80-251-1273-X.KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.PALMER, A. Introduction to Marketing. Oxford: Oxford University Press, 2009. ISBN 978-0-19-955744-8.KITA, J. a kol. Marketing. Bratislava: Ekonómia, 2002. ISBN 80-89047-23-8.KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.MATUŠÍNSKÁ, K. a M. STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: OPF Karviná, 2012.

Požadavky

řešení případových studií, průběžný test, písemná forma zkoušky

Vyučující

Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.