Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (PEM / KMAV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / KMAV - Marketingový výzkum, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Předmět a typologie marketingového výzkumu a proces marketingového výzkumu, řízení marketingového výzkumu a etické aspekty provádění marketingového výzkumu2. Sběr sekundárních údajů3. Metody pozorování4. Metody šetření5. Dotazník6. Měření postojů škálováním7. Zdroje chyb při aplikaci metod šetření8. Metody experimentální9. Kvalitativní metody10. Zpracování a analýza údajů11. Interpretace a presentace výsledků výzkumu12. Výzkum trhu13. Výrobkový výzkum a výzkum propagace

Získané způsobilosti

Předmět Marketingový výzkum připravuje posluchače ke znalostem a dovednostem, sloužícím k cílevědomé a organizované činnosti při získávání informací o vnitřním i vnějším prostředí firmy. Posluchači jsou seznámeni s konkrétním procesem realizace marketingového výzkumu.

Literatura

KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.BEDNARČÍK, Z. Marketingový výzkum. Karviná: SU OPF, 2010. ISBN 978-80-7248-489-8.ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha: VŠE, 1996. ISBN 80-7079-389-9.BEDNARČÍK, Z. Marketingový výzkum. Studijní opora pro e-learningovou výuku. Karviná SU OPF, 2008. PŘIBOVÁ, M. A KOL. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.FORET,M., STÁVKOVÁ J. Marketingový výzkum.1.vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.HAGUE, P., N., JACKSON, P. Do you Own Market Research. London: Kogan Page Limited, 1990. ISBN 1-85091-496-6.HAWKINS, D., L, TULL, D., S. Essentials of Marketing Research. New York: Macmillian Publishing Company, 1994. ISBN 0-02-351831-6.SVOBODOVÁ, H., MYNÁŘOVÁ, L., KAČER, R. Marketingový výzkum. Ostrava: VŠB - TU, 1994. ISBN 80-7078-226-9.MALÁTEK,V. Metodologie marketingového výzkumu. Frýdek-Místek: SU-OPF, 2001. ISBN 80-7248-119-3.CIMA A,B. Učební texty Českého institutu pro marketing. Praha: Český institut pro marketing, 1996. BÁRTA, V., BÁRTOVÁ, H. Výzkum trhu a chování spotřebitele. Praha: VŠE, 1993. ISBN 80-7079-148-9.

Požadavky

seminární práce a její obhájení, 70 % účast na seminářích, písemná forma zkoušky

Vyučující

Prof. RNDr. Jaroslav RAMÍK, CSc.Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.