Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategický marketing (PEM / KSMG)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / KSMG - Strategický marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Metodologie strategického marketingu2. Strategické marketingové řízení3. Strategický marketingový proces - plánovací etapa,analýzy vnějšího okolí4. Strategický marketingový proces - plánovací etapa,interní analýzy ,SWOT analýza.5. Strategický marketingový proces - plánovací etapa,marketingové cíle,sestavení plánu6. Strategický marketingový proces - realizační a kontrolní etapa7. Strategická východiska pro tvorbu marketingových programů8. Metodika firemní marketingové strategie9. Marketingový informační systém,prognostické metody10. Mezinárodní marketingové strategie.Aplikace strategického marketingu - systém řízení vztahů se zákazníky12.Aplikace strategického marketingu - marketingové strategie služeb13.Organizační modely marketingového managementu na podporu strategické orientacefirmy

Získané způsobilosti

Strategický marketing navazuje na předměty marketing a management a rozvijí poznatky z těchto předmětů. Studenti budou schopni souborně posuzovat složité praktické jevy a procesy v marketingovém prostředí.

Literatura

KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. BEDNARČÍK, Z. Strategický marketing. Studijní opora pro e-learningovou výuku. Karviná SU OPF, 2007. SANDFORD, K. Fruhen mit Liebe. Bern: Fischer media, 1999. ISBN 3-85681-445-0.PITRA, Z. Inovační strategie. Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN 80 7169-461-4.BURKOWITZ, E., KERIN, R., RUDELINS, W. Marketing. Boston: IRWIN, 1989. ISBN 0-256-07513-1.SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994. ISBN 80-900015-8-0.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.SOUČEK, Z. , MAREK, J. Strategie úspěšného podniku. Ostrava: Montanex, 1998. ISBN 80-85780-93-3.

Požadavky

průběžný test, 70 % účast na seminářích, písemná forma zkoušky

Vyučující

Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.