Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Intercultural Marketing (PEM / NKIMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / NKIMA - Intercultural Marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Mezinárodní marketing a jeho různé formy.2. Kultura a kulturní modely.3. Mezinárodní marketingové prostředí.4. Spotřebitelské chování.5. Marketingový výzkum.6. Mezinárodní strategický marketing.7. Nadnárodní společnosti a formy vstupu na trh.8. Produkt v interkulturním marketingu.9. Cena v interkulturním marketingu.10. Distribuce v interkulturním marketingu.11. Marketingová komunikace v interkulturním marketingu.12. Řízení vztahů se zákazníky.13. Možnosti aplikace interkulturního marketingu.

Literatura

CATEORA, P. R., GILLY, M. C. a J. L. GRAHAM. International Marketing. Boston, 2009. ISBN 978-0-07-128838-5.USUNIER, J. C. and J. A. LEE. Marketing across cultures. Harlow: Prentice Hall, 2005. ISBN 0273685295.HOFSTEDE, G., HOFSTEDE, G. J. and M. MINKOV. Cultures and organizations: software of the mind: intercultural cooperation. McGraw-Hill, 2010. ISBN 978-0-07-177015-6.KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Harlow: Pearson Education Limited, 2012. ISBN 978-0-13-210292-6.JOBBER, D. Marketing, Principles and Practice. McGraw-Hill Education, 2010. ISBN 978-0-07-712330-7.MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-244-2986-2.

Požadavky

Zpracování seminární práce o aplikaci interkulturního marketingu na konkrétní firmu. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.

Garant

Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.

Vyučující

Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.