Předmět Intercultural Marketing (PEM / NPIMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / NPIMA - Intercultural Marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Mezinárodní marketing a jeho různé formy.2. Kultura a kulturní modely.3. Mezinárodní marketingové prostředí.4. Spotřebitelské chování.5. Marketingový výzkum.6. Mezinárodní strategický marketing.7. Nadnárodní společnosti a formy vstupu na trh.8. Produkt v interkulturním marketingu.9. Cena v interkulturním marketingu.10. Distribuce v interkulturním marketingu.11. Marketingová komunikace v interkulturním marketingu.12. Řízení vztahů se zákazníky.13. Možnosti aplikace interkulturního marketingu.
Literatura
CATEORA, P. R., GILLY, M. C. a J. L. GRAHAM. International Marketing. Boston, 2009. ISBN 978-0-07-128838-5.USUNIER, J. C. and J. A. LEE. Marketing across cultures. Harlow: Prentice Hall, 2005. ISBN 0273685295.HOFSTEDE, G., HOFSTEDE, G. J. and M. MINKOV. Cultures and organizations: software of the mind: intercultural cooperation. McGraw-Hill, 2010. ISBN 978-0-07-177015-6.KOTLER, P. and K. L. KELLER. Marketing Management. Harlow: Pearson Education Limited, 2012. ISBN 978-0-13-210292-6.JOBBER, D. Marketing, Principles and Practice. McGraw-Hill Education, 2010. ISBN 978-0-07-712330-7.MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-244-2986-2.
Požadavky
Účast na semináři 50%. Zpracování seminární práce o aplikaci interkulturního marketingu na konkrétní firmu. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.
Garant
Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.
Vyučující
Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.