Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace 2 (PEM / NPMK2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / NPMK2 - Marketingová komunikace 2, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Struktura výkladu:1. Význam a pojetí marketingové komunikace, základní pojmy a principy2. Nákupní chování a psychologie spotřebitele3. Marketingová komunikace a hodnota značky4. Psychologie a emoce v reklamě5. Marketingová komunikace v místě prodeje, senzorický marketing, merchandising6. Firemní identita a image7. Efektivní marketingová komunikace ve firemním krizovém období8. Efektivnost a míra využití adresných a neadresných médií v oblasti přímého marketingu9. Formy a míra využití sponzoringu v marketingově komunikačních aktivitách firem10.Vybrané nové trendy v oblasti marketingové komunikace11.Nové trendy v oblasti měření účinnosti marketingové komunikace12.Plánování a realizace integrované marketingové komunikační kampaně, případové studie13.Specifika marketingové komunikace na vybraných trzích (mezinárodní trh, trh služeb, trh B2B, trh neziskových organizací)

Literatura

KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.HESKOVÁ, M. a P. ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 9788024515205.PŘIKRYLOVÁ, J. a H. JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.VYSEKALOVÁ, J. a KOL. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.SMITH, P. a Z. ZOOK. Marketing Communications: Integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page Limited, 2011. ISBN 978-0-7494-6193-5.MATUŠÍNSKÁ, K. a M. STOKLASA. Marketingová komunikace. Karviná: SU OPF, 2014. ISBN 978-80-7510-000-9.PELSMACKER, P., M. GEUENS a J. BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publíshing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.

Požadavky

Zpracování seminární práce na zadané téma a její prezentace, 50% aktivní účast na seminářích.Zpracování seminární práce a její prezentace. Kontrola seminární práce před samotnou zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu.

Garant

Ing. Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Ph.D.

Vyučující

Ing. Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Ph.D.