Předmět Obchodní organizace (PEM / NPOOR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / NPOOR - Obchodní organizace, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Struktura výkladu:1. Vývojové trendy v obchodě2. Strategie obchodních organizací3. Marketingové cíle obchodních organizací4. Územní a tržní analýza5. Řízení a plánování prodeje6. Organizování a modelování organizačních struktur v obchodě7. Formy kooperace a koncentrace v obchodě8. Řízení lidských zdrojů v obchodě9. Mzdové systémy v obchodě a pracovní motivace10.Pracovní procesy v obchodním provozu11.Organizace práce v obchodním provozu12.Využití čárových kódů k řízení obchodu13.Bezpečnostní management
Literatura
ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.STARZYCZNÁ, H. Obchodní organizace. Karviná: Su OPF, 2014. ISBN 978-80-7510-043-6.STARZYCZNÁ, H. Obchodní společnosti. Karviná: SU OPF, 2009. ISBN 978-80-7248-555-0.RUSELL- JONES, N. Customer Relationship management. London: Financial World Publishing, 2002. ISBN 0-85297-609-9.CIMLER, P., D. ZADRAŽILOVÁ a kol. Retail Management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.STARZYCZNÁ, H. Transformace maloobchodu v České a Slovenské republice v letech 1993-2003 v jejích historických souvislostech. Karviná: SU OPF, 2011. ISBN 978-80-7248-666-3.
Požadavky
Vypracování průběžného testu. Je vyžadována 70% účast na seminářích.Průběžný test musí být napsán před vlastní zkouškou. Možnosti e-konzultací s vyučujícím i osobních konzultací. Zkouška probíhá formou písemného testu, který slouží k ověření znalostí studentů z celého rozsahu předmětu.
Garant
Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.
Vyučující
Doc. Ing. Halina STARZYCZNÁ, Ph.D.