Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Distribuční politika (PEM / PDIP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / PDIP - Distribuční politika, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní východiska a pojmy v oblasti distribuce2. Význam distribučních kanálů3. Struktura distribučního kanálu4. Toky v distribučních kanálech5. Návrh distribučního kanálu6. Podmínky návrhu distribučního kanálu7. Měření výkonu distribučního kanálu8. Procesy integrovaného řízení dodávkových řetězců9. Reengineering procesů v dodávkovém řetězci10. Implementace integrovaného řízení dodávkového řetězce11. Význam efektivní organizace logistiky12. Typy logistických organizačních struktur13. Rozhodovací strategie při organizaci logistiky

Získané způsobilosti

Absolvent bude rozumět podstatě a významu distribuce. Bude schopen naprojektovat distribuční strukturu firmy a rozhodnout o optimálních poskytovatelích logistických služeb.

Literatura

MICIETA B., BARCIK R. Distribučná logistika. EDIS Žilina, 2005. ISBN 80-8070-432-5.LAMBERT, D., M., STOCK, J., R., ELLRAM, L., M. Fundamentals of Logistics Management. Irwin/McGraw-Hill, 1998. ISBN 0-256-14117-7.NĚMEC, F. Logistické procesy. Karviná: OPF SU, 2001. ISBN 80-7248-128-2.BARCIK, R. Logistyka dystrybucji. ATH Bieldko-Biala, 2005. ISBN 83-89086-67-0.PERNICA, P. Logistický management. Praha: Radix, 1998. ISBN 80-86031-13-6.SHULTE, CH. Logistika. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85-605-87-2.NĚMEC F. Logistika. Karviná: OPF SU, 1995. ISBN 80-85879-24-7.ROSENAU, M., D. Successful Project Management. New York: John Wiley & Sons, 1998. ISBN 0-471-29304-0., H., LUKOSZOVÁ, X., OSTROŽNÁ, J., STEINOVÁ, M. Základy marketingu II - marketingový mix 1. vyd. Ostrava: DTP Desing, 1998. ISBN 80-7078-289-7.

Požadavky

průběžný test, zpracování a obhajoba seminární práce, návštěva vybraného podnik v rámci jiné zátěže, písemná forma zápočtu

Vyučující

Ing. Petr VLČEK