Předmět Marketingová korespondence (PEM / PKOR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / PKOR - Marketingová korespondence, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Písemný projev v marketingové komunikaci2. Základy normalizované úpravy písemností3. Struktura obchodního dopisu4. Písemnosti při obchodování5. Jak psát nabídkové dopisy6. Řešení problémů ve vztazích se zákazníky7. Tvorba reklamních textů - 1. část8. Tvorba reklamních textů - 2. část9. Písemnosti při marketingové organizaci a řízení firmy10. Korespondence na pracovním trhu11. Osobní dopisy12. Písemnosti právního charakteru13. Marketingová korespondence na Internetu
Získané způsobilosti
Poskytnout studentům kvalitní teoretické znalosti o významu písemného projevu při zabezpečování marketingových cílů firmy a také praktické dovednosti účelné a správné tvorby písemností využívaných v každodenních podnikatelských činnostech při naplňování marketingové koncepce.
Literatura
BIRD, D. Jak psát obchodní dopisy s nabídkou. Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0373-0.KŘÍŽEK, Z., CRHA, I. Jak psát reklamní text. Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0556-7.HECZKOVÁ, M. Marketingová korespondence. Karviná SU OPF, 2007. ISBN 978-80-7248-438-6.FLEISCHMANNOVÁ, E., KULDOVÁ, O. Obchodní korespondence. Fortuna, 2005. ISBN 80-7168-718-9.MAITLAND, I. Jak psát obchodní korespondenci. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-324-2.NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. ISBN 80-86324-00-1.KULDOVÁ, O. Normalizovaná úprava písemností - komentovaná norma s ukázkami. Fortuna, 1999. ISBN 80-7168-656-5.
Požadavky
seminární práce, 70% účast na seminářích, zápočtový test
Garant
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.