Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (PEM / PMAK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / PMAK - Marketingová komunikace, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Definování hlavních pojmů v oblasti marketingové komunikace, cílové skupiny zákazníků, segmentace, targeting, positioning2. Cíle marketingové komunikace a komunikační proces3. Regulace marketingové komunikace, etika v reklamě, mezinárodní regulace4. Trh v oblasti reklamy a reklamních agentur, jejich charakteristika5. Reklama6. Úloha psychologie v reklamě7. Využití emocí a doporučovatelů v reklamním sdělení, sociální reklama. Podpora prodeje, její plánování a užití9. Osobní prodej10. Public Relations, sponzorství, marketing událostí (Event marketing)11. Přímý marketing (Direct Marketing)12. Plánování komunikačního mixu13. Měření a testování účinků marketingové komunikace

Získané způsobilosti

Studenti si osvojují problematiku marketingové komunikace. Získají znalosti v oblasti základní terminologie, procesu STP, marketingového komunikačního mixu, v legislativě a etice, plánování a testování účinku marketingové komunikace.

Literatura

WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0569-9.FREY, P. Marketingová komunikace. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1.PELSMACKER, P., GEUENS, M, BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.MATUŠÍNSKÁ, K. Marketingová komunikace. Karviná SU OPF, 2007. ISBN 978-80-7248-445-4.VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1.VYSEKALOVÁ, J. Výzkum efektivnosti komerční komunikace. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0789-7.POSPÍŠIL, P. Efektivní Public Relations a media relations. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-823-6.BLYTHE, J. Essentials of Marketing Communications. Prentice Hall, 2005. ISBN 0 273 65858 1.FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9.OGILVY, D. O reklamě. Praha: Management Press, 1998. ISBN 80-85943-83-2.NĚMEC, P. Public relations. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Praha: Management Press, 1999. ISBN 80-85943-66-2.NĚMEC, P. Public relations. Praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-20-4.FLEISCHMANOVÁ, I. Regulace reklamy. Praha: ASPI, 2005. ISBN 80-7357-147-1.SANTLEROVÁ, K. Telemarketing v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1536-0.

Požadavky

seminární práce, 70 % účast na seminářích, zápočtový test

Vyučující

Ing. Kateřina MATUŠÍNSKÁ, Ph.D.Ing. Michal STOKLASA, Ph.D.