Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing malých a středních firem (PEM / PMSF)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / PMSF - Marketing malých a středních firem, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní pojmy2. Postavení malých a středních podniků v ČR a tržních ekonomikách světa3. Podpora malého a středního podnikání4. Provozní a technické aspekty malého a středního podnikání5. Rozhodnutí o založení vlastní existence6. Tvorba základů marketingové strategie MSP pomocí plánovacích procesů7. Podnikatelské plány a jejich příprava8. Marketingové plánování - analýza situace9. Sestavení marketingového plánu10. Využívání marketingových nástrojů v činnosti MSP11. Podnikatelské riziko12. Budoucnost a další možnosti rozvoje MSP13. Diskuse nad aktuálními problémy MSP

Získané způsobilosti

Seznámit studenty s charakteristikami a postavením malých a středních podniků. Orientovat se v marketingové strategii a marketingovém plánování a zvládnout metodické postupy a návody při využívání marketingových nástrojů a při naplňování marketingových cílů těchto firem.

Literatura

HECZKOVÁ, M. Marketing malých a středních firem. Karviná: SU OPF, 2006. ISBN 80-7248-356-0.VEBER, J., SRPOVÁ, J. A KOL. Podnikání malé a střední firmy. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-1069-2.Zákon č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání ve znění posledních změn a doplňků. Zákon č. 513/1991 Sb. obchodní zákoník ve znění posledních změn a doplňků. FORET, M., PROCHÁZKA, P., VACULÍK, J., KOPŘIVOVÁ, K., FORET, N. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X.BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-1535-3.KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006. ISBN 80-247-0966-X.KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán. Praha: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-1999-3.

Požadavky

seminární práce, 70% účast na seminářích, zápočtový test

Garant

Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.

Vyučující

Ing. Miroslava HECZKOVÁ, Ph.D.