Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Nákupní marketing (PEM / PNAM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PEM / PNAM - Nákupní marketing, Obchodně-podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Základní úkoly a cíle nákupu2. Specifika nákupních trhů organizací3. Základní modely nákupního chování organizací4. Nákupní centrum a nové tendence v modelování nákupního chování5. Marketingové pojetí nákupu6. Nákupní marketingový výzkum7. Tvorba strategického plánu8. Rozhodování o potřebách9. Metody zkvalitňování hmotných toků10. Řízení nákupu11. Osobnost nákupce12. Elektronické nakupování13. Přednáška odborníka z praxe

Získané způsobilosti

Studenti se seznamují s používáním specifických metod, které jsou využívány v nákupním procesu zejména na průmyslových trzích. Studenti si osvojí specifika instrumentaria nákupního marketingu a nákupních strategií, včetně elektronického nakupování.

Literatura

KAPLAN, M., ZRNÍK, J. a kol. Jak levněji a lépe nakupovat. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-1145-1.TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha: Management Press, 1992. ISBN 80-85653-03-9.TOMEK, J., HOFMAN, J. Moderní řízení nákupu podniku. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1999. ISBN 80-85943-73-5.LUKOSZOVÁ, X. Nákup a jeho řízení. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-7078-674-4.KITA, J. Nákup a predaj. Bratislava: Sprint, 1998. ISBN 80-88848-28-8.VAŠTÍKOVÁ, M. Nákupní marketing. Karviná SU OPF, 2007. ISBN 978-80-7248-440-9.LUKOSZOVÁ, X., GRASSEOVÁ, M., MENŠÍK, O. Řízení nákupu. Ostrava: EF VŠB-TU, 2000. ISBN 80-7078-674-4.PORTER, M. E. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.NĚMEC, F. Logistika. Karviná: OPF SU, 1995. ISBN 80-85879-24-7.SYNEK, M. Manažerská ekonomika. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-247-9069-6.KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.GAMMON, J. S. Nákup a prodej. Praha: Readers International,, 1991. ISBN 80-901454-3-4.

Požadavky

průběžný test, seminární práce, účast na nákupní aukci (jiná zátěž), zápočtový test