Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Inovační management (KIN / INM-D)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIN / INM-D - Inovační management, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Teorie inovací, inovační management.2. Inovace a hospodářský rozvoj; systémy inovačního řízení.3. Inovační strategie pro dosažení stanovených cílů organizace v oblasti inovační politiky,adekvátnost strategie, metoda portfolio managementu pro hodnocení perspektivnosti a řízeníobsahu změn, mix aktivit/produktů, které umožní naplnit inovační strategii při přijatelném riziku.4. Inovační procesy, interaktivní vytváření hodnoty (zapojení uživatelů-zákazníků v oblastiinovačních procesů), model otevřené inovace.5. Platformy pro vývoj produktu, kreativní techniky (metoda TRIZ, atd.).6. Business development ? činnosti, procesy týkající se analytické přípravy, hledání možnostía podpory potenciálních příležitostí růstu.7. Rozvoj organizace s využitím externích možností jakými jsou např. strategické aliance, licence,VaV spolupráce, odprodej a získávání duševního vlastnictví.8. Inovační kultura v organizaci, determinanty organizační kreativity a inovací, znalostní vyspělostorganizace.9. Inovační rozvoj služeb a procesů v organizaci (procesní řízení, vyspělost procesů).

Získané způsobilosti

Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem.

Literatura

FITZSIMMONS, J. A., FITZSIMMONS M. J. New Service Development - Creating Memorable Experiences. Wiesbaden. ISBN 978-3-88579-271-0.FITZSIMMONS, J. A., FITZSIMMONS M. J. Service Management - Operations, Strategy and Information Technology. 7. Ed. New York, 2010. ISBN 0-07-282373-9.KRISHNAN, V. , ULRICH, K. T. Product Development Decisions: A Review of the Literature. In: Management Science, 47, s. 1-21. KIM, W. Ch., MAUBORGNE, R. Blue Ocean Strategy - How to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Boston,, 2005. ISBN 1-59139-619-0.VON HIPPEL, E. Democratizing Innovation. Cambridge/London, 2005. ISBN 0-262-00274-4.HARLAND, P. E. , SCHWARZ-GESCHKA, M. Immer eine Idee voraus. 1. Eds. Lichtenberg: HARLAND media, 2009. ISBN 978-3-938363-37-9.TIDD, J., BESSANT J. Managing innovation, integrating Technological, Mraket and Organizational Change. 4th ed. West Sussex: John Wiley & Sons, 2010. ISBN 978-0-470-99810-6.CHESBROUGH, H. Open innovation - The new imperative for creating an profiting from Technology. Boston, 2006. ISBN 1-421-0283-1.SIMPSON, T. W., SIDDIQUE, Z. ,JIAO J. Product Platform and Product Family Design - Methods and Applications. New York/USA, 2007. ISBN 978-0-387-25721-1.MEYER, M. H., LEHNERD, A. P. The Power of Product Platforms - Building Value and Cost Leadership. New York/USA, 2011. ISBN 0-684-82580-5.

Požadavky

Výuka bude probíhat v angličtině

Garant

doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.