Předmět Úvod do elektronické komerce (KIN / UMK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIN / UMK - Úvod do elektronické komerce, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Obsah:1. Vliv elektronického obchodu na organizaci2. Strategie elektronického obchodu3. Modely elektronického obchodu4. Hodnocení přínosů elektronického obchodu, metriky5. Podpora elektronického obchodu - SCM, CRM6. Reklama, marketing na Internetu7. E-government8. Problematika bezpečnosti9. Současné trendy mobilních technologií10. Nové trendy elektronického podnikání (včetně "internetu věcí")11. Řízení projektu elektronického obchodu12. E-learning13. Web 2.0
Získané způsobilosti
Studenti získají znalosti v daném předmětu v souladu s cílem a obsahem. Uplatnit znalosti v diplomové práci.
Literatura
Clifton, B. Google Analytics. Brno, 2009. Přikrylová, J., Jahodová, H. Moderní marketingová komunikace. Grada Praha, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.Antlová, K. Úvod do elektronického podnikání. 1. vyd. Liberec: TUL, 2006. ISBN 80-7372-006-8.Kubíček, M. Velký průvodce SEO. 1. vyd. Computer Press Brno, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.Fox, V. Marketing ve věku Google. Computer Press Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3357-6.Domes, M. SEO jednoduše. Computer Press Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3456-6.Kaushik, A. Webová analytika 2.0. Computer Press Brno, 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
Požadavky
Studenti musí prokázat v písemném testu získané znalosti.
Garant
doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.