Předmět Firemní komunikace (KMG / FKO-A)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / FKO-A - Firemní komunikace, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1. Strategie firemní komunikace2. Firemní identita a image3. Vnitrofiremní komunikace4. Firemní kultura5. Značky - jejich řízení a oceňování6. Komunikace se zájmovými a cílovými skupinami7. Public relations, komunikace firmy s veřejností,s médii,krizová komunikace8. Mezinárodní komunikace9. Komunikace na průmyslových trzích, mezifiremní komunikaceCvičení:1. Integrovaná komunikace - případová studie2. Firemní design, image firmy - příklady3. Interní firemní komunikace - příklady4. Strategické řízení značky - případová studie
Získané způsobilosti
Student získá znalosti v souladu s požadavky a náplní předmětu,- pochopí firemní komunikaci v souvislosti s marketingem- pochopí vztah mezi interní a externí komunikací firmy, metody a prostředky interní komunikace, komunikace s obchodníky, zákazníky, na trzích spotřebních, průmyslových i mezinárodních.- naučí se metody a postupy pro řešení problémů v oblasti marketingové komunikace v praxi.
Literatura
VYSEKALOVÁ,J.; MIKEŠ,J. Image a firemní identita. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.Horáková,STEJSKALOVÁ, D.; ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. Praha, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
Požadavky
Podmínky pro získání zápočtu:- účast na cvičeních - 80%- prezentace a odevzdání seminární práce ve skupině na dané témaZkouška písemná z probírané látky- minimální požadavek 70 %
Garant
Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.