Předmět Hodnota zákazníka (KMG / HZA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / HZA - Hodnota zákazníka, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do problematiky, vývojové koncepce marketingu, nové trendy v marketingu, orientace na zákazníka, hodnota vztahu se zákazníkem.2. Marketingové pojetí hodnoty pro zákazníka, hodnota pro zákazníka jako součást marketingové strategie, vytváření vztahů se zákazníky3. Definování a vymezení pojmu hodnota zákazníka: hodnota zákazníka pro firmu (customer life time value) a hodnota pro zákazníka (perceived customer value), různé přístupy ve vymezení konceptu hodnoty zákazníka4. Atributy a modely hodnoty pro zákazníka.5. Hodnota pro zákazníka a koncept kvality6. Hodnota pro zákazníka a spokojenost (loajalita) zákazníků, modely spokojenosti, měření spokojenosti zákazníků.7. Vztah mezi koncepty kvality, hodnoty a spokojenosti8. Tvorba a způsoby zvyšování hodnoty pro zákazníka9. Analýza a měření hodnoty pro zákazníka, RFM analýza, životní cyklus a segmentace zákazníků podle jejich hodnoty, ziskovost zákazníků.10. Hodnota pro zákazníka a inovace, hodnotové inovace a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka11. Hodnota pro zákazníka jako konkurenční výhoda, univerzální pojetí hodnoty pro zákazníka12. Hodnota zákazníka jako součást diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM)13. Hodnota pro zákazníka a internet (online nakupování).14. Hodnotový management, hodnotová analýza a projektování.
Získané způsobilosti
Orientace v oblasti hodnocení zákazníků.
Literatura
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0569-9. BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně, KCRM - key customer relationship management. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1. KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. HORREL, E. Zákaznická věrnost. Brno: Computer Press, 2007. ISBN978-80-251-1905-1.
Požadavky
Odevzdání semestrální práce a její obhajobaZkouška: písemná
Garant
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.