Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Hodnota zákazníka (KMG / HZA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / HZA - Hodnota zákazníka, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do problematiky, vývojové koncepce marketingu, nové trendy v marketingu, orientace na zákazníka, hodnota vztahu se zákazníkem.2. Marketingové pojetí hodnoty pro zákazníka, hodnota pro zákazníka jako součást marketingové strategie, vytváření vztahů se zákazníky3. Definování a vymezení pojmu hodnota zákazníka: hodnota zákazníka pro firmu (customer life time value) a hodnota pro zákazníka (perceived customer value), různé přístupy ve vymezení konceptu hodnoty zákazníka4. Atributy a modely hodnoty pro zákazníka.5. Hodnota pro zákazníka a koncept kvality6. Hodnota pro zákazníka a spokojenost (loajalita) zákazníků, modely spokojenosti, měření spokojenosti zákazníků.7. Vztah mezi koncepty kvality, hodnoty a spokojenosti8. Tvorba a způsoby zvyšování hodnoty pro zákazníka9. Analýza a měření hodnoty pro zákazníka, RFM analýza, životní cyklus a segmentace zákazníků podle jejich hodnoty, ziskovost zákazníků.10. Hodnota pro zákazníka a inovace, hodnotové inovace a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka11. Hodnota pro zákazníka jako konkurenční výhoda, univerzální pojetí hodnoty pro zákazníka12. Hodnota zákazníka jako součást diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM)13. Hodnota pro zákazníka a internet (online nakupování).14. Hodnotový management, hodnotová analýza a projektování.

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti hodnocení zákazníků.

Literatura

WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0569-9. BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně, KCRM - key customer relationship management. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1. KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. HORREL, E. Zákaznická věrnost. Brno: Computer Press, 2007. ISBN978-80-251-1905-1.

Požadavky

Odevzdání semestrální práce a její obhajobaZkouška: písemná

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.