Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Hodnota zákazníka (KMG / HZA-A)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / HZA-A - Hodnota zákazníka, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do problematiky, podstata a specifika služeb jako produktu v procesu marketingového řízení.2. Nové trendy v marketingu, vývojové koncepce marketingu, orientace na zákazníka, hodnota vztahu se zákazníkem.3. Hodnota zákazníka jako součást diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM)4. Definování a vymezení pojmu hodnota zákazníka: hodnota zákazníka pro firmu (customer life time value) a hodnota pro zákazníka (perceived customer value), různé přístupy ve vymezení konceptu hodnoty zákazníka, definování pojmů.5. Modely hodnoty zákazníka, vymezení atributů hodnoty pro zákazníka.6. Analýza a měření hodnoty zákazníka, RFM analýza, životní cyklus a segmentace zákazníků podle jejich hodnoty, ziskovost zákazníků.7. Hodnota zákazníka a spokojenost (loajalita) zákazníků, měření spokojenosti zákazníků, očekávání a potřeby zákazníků.8. Hodnota zákazníka jako konkurenční výhoda, vymezení tržní pozice firmy na základě nabízené (vnímané) hodnoty zákazníka.9. Hodnota zákazníka jako součást marketingové strategie, vytváření vztahů se zákazníky a tzv. diferenční výhody10. Tvorba a způsoby zvyšování hodnoty zákazníka, hodnota zákazníka a produkt (služby)11. Hodnota zákazníka a cena12. Hodnota zákazníka a komunikace13. Hodnota zákazníka a distribuce14. Hodnota zákazníka a internet

Získané způsobilosti

Orientace v oblasti hodnocení zákazníků.

Literatura

WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0569-9. BURNET, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně, KCRM - key customer relationship management. Brno: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-655-1. KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. HORREL, E. Zákaznická věrnost. Brno: Computer Press, 2007. ISBN978-80-251-1905-1.

Požadavky

Odevzdání semestrální práce a její obhajobaZkouška: písemná

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.