Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (KMG / MAV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MAV - Marketingový výzkum, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod, potřeba, cíle a význam marketingového výzkumu2.Marketingový informační systém, databázový marketing3.Typy marketingového výzkumu, marketingové studie (explorační, deskriptivní, kauzální a prognostický výzkum, stálý a příležitostní výzkum, příčné a podélné (panelové) výzkumy)4. Primární a sekundární výzkum, zdroje marketingových informací: interní a externí, primární a sekundární (operativní data, market inteligence, informační knihovna, databáze, internet)5.Kvantitativní a kvalitativní výzkum6.Návrh a příprava marketingového výzkumu, metodické přístupy: pozitivistický a fenomenologický, proces marketingového výzkumu (definování problému, stanovení cíle výzkumu, návrh a zhodnocení přínosu marketingového výzkumu)7.Metody sběru primárních dat8.Tvorba dotazníku9.Typy a tvorba otázek, škálovací techniky10. Metody výběru respondentů (statistické a nestatistické11. Vzorkování, stanovení velikosti vzorku)12. Metody vyhodnocování dat: popisná statistika,13. Testování statistických hypotéz, závislosti (regresní a korelační analýza)14.Závěrečná zpráva výzkumného projektu, obsah a náplň

Získané způsobilosti

Orientace v problematice marketingového výzkumu.

Literatura

Zbořil, K.:. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace, Vysoká škola ekonomická v Praze, Praha, 1998. Bárta, V., Bártová, H.:. Marketingový výzkum trhu. Economia, Praha, 1991. Babka, M.:. Kde a jak hledat informace o firmách. Management Press, Praha, 1994. Malhotva, N. K., Birks, D.:. Marketing Research, European Adition, Addison-Westley, 2000. Sanders, M., Lewis, P., Thornhill, A.:. Research Methods for Business Students, Pitman Publishing, 1997. Wonnacot, T. - Wonnacot, R.:. Statistika pro obchod a hospodářství. Victoria Publishing, Praha, 1994. Foret, M., Stávková, J.:. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. Grada, Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.Příbová M. a kol.:. Marketingový výzkum v praxi. Grada Publishing, Praha, 1996. ISBN 80-7169-299-9.

Požadavky

Odevzdání semestrální práce a její obhajobazkouška:písemná

Garant

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.