Předmět Marketing cestovního ruchu (KMG / MGC)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MGC - Marketing cestovního ruchu, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1. Výchozí pojmy (marketing, cestování, cestovní ruch...), význam, podstata, smysl marketingu2.Marketing služeb (odlišnosti od marketingu hmotných výrobků)3.Marektingové řízení v CER (aplikované marektingové plánování)4.Segmentace, typologie turistů5. Marketingový mix aplikovaný na cestovní ruch6.Produkt7.Cena (price), místo- distribuce (place v CER)8.Marketingová komunikace9. Lidé (people), spolupráce (partnership)10.Nabídka balíku služeb (packaging), programová specifikace služeb (programming)12.Destinace CER (klíčové otázky marketingu destinací v CER)13.Marketingový výzkum14.Chování zákazníků v sektorech CERObsah cvičení:Aplikace marketingových pojmů při řešení případových studií
Získané způsobilosti
Orientace v marketingové problematice.
Literatura
Zelenka,J. Marketing cestovního ruchu,Gaudeamus,Hradec Králové,ISBN 978-80-7041-070-7. Kotler, P. Moderní marketing, Grada Publishing, Praha 2007, ISBN 978-80-247-1545-2. McCarthy,E.J., Perreault,W.D. Basic Marketing, Richard D.Irwin, Inc., 1990, ISBN 0-256-08398-3.
Požadavky
Splnění podmínek stanovených na začátku výuky. Odevzdání semestrální práce. Písemný test.Písemná zkouška
Garant
Ing. Iveta Honzáková
Vyučující
Ing. Iveta HonzákováIng. Iveta HonzákováIng. Zuzana Švandová, Ph.D.