Předmět Marketing služeb (KMG / MGS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMG / MGS - Marketing služeb, Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci (TUL).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Charakteristika trhu služeb2.Význam a poslání marketingu ve službách3.Marketingové plánování v oblasti služeb4.Segmentace trhu, cílový trh5.Marketingový mix ve službách6.Služba jako produkt7.Cenová tvorba v sektoru služeb8.Možnosti distribuce služeb9.Marketingová komunikace ve službách10.Materiální prostředí11.Lidský faktor ve službách12.Procesy ve službách13.Marketingový výzkum
Získané způsobilosti
Orientace v marketingové problematice
Literatura
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.JANEČKOVÁ, L., VAŠŤÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0. KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
Požadavky
Odevzdání a prezentace semestrální práce, písemný testzkouška: písemná
Garant
Ing. Iveta Honzáková
Vyučující
Ing. Iveta HonzákováIng. Iveta Honzáková